PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 46/1997 • 1. vidno istaknuti na ulazu u ugostiteljski objekt oznaku propisane vrste i kategorije ugostiteljskog objekta (članak 15.), utvrđenu rješenjem nadležnog ureda, odnosno Ministarstva turizma,
NN 46/1997 • 2. vidno istaknuti na ulazu u ugostiteljski objekt obavijest o radnom vremenu, koje treba biti sukladno propisanom radnom vremenu,
NN 46/1997 • 3. utvrditi kućni red u ugostiteljskom objektu za smještaj i istaknuti ga na recepciji te izvadak iz kućnog reda istaknuti u svim sobama i apartmanima,
NN 46/1997 • 4. utvrditi normative o utrošku namirnica, pića i napitaka za pojedine usluge prehrane, pića i napitaka, pružiti usluge u količinama i kakvoći sukladno normativima te na zahtjev normativ predočiti gostu,
NN 46/1997 • 5. vidno istaknuti cijene usluga koje se nude, na način dostupan gostima i pridržavati se istaknutih i objavljenih cijena, a kod pružanja usluga smještaja u cjenicima istaknuti i iznos boravišne pristojbe; cjenike staviti na raspolaganje gostima u dovoljnom broju primjeraka,
NN 46/1997 • 6. izdati gostu račun za svaku pruženu ugostiteljsku uslugu s naznakom vrste, količine i cijene pruženih usluga, a kod pružanja usluga smještaja navesti u računu i iznos boravišne pristojbe,
NN 46/1997 • 8. dostaviti normative na ovjeru turističkoj inspekciji nadležnog ureda, a ovjerovljeni normativi mogu se primjenjivati sljedećeg dana od dana ovjerovljenja,
NN 46/1997 • 9. dostaviti cjenike na ovjeru turističkoj inspekciji nadležnog ureda, a ovjerovljeni cjenici mogu se primjenjivati sljedećeg dana od dana ovjerovljenja,
NN 46/1997 • 10. voditi knjigu gostiju u ugostiteljskom objektu za smještaj,
NN 46/1997 • 11. voditi knjigu žalbi na propisan način u svakom ugostiteljskom objektu, u roku od tri dana izjavljeni prigovor dostaviti turističkoj inspekciji nadležnog ureda te u roku od 15 dana od dana izjavljenog prigovora odgovoriti na prigovor.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 46/1997 • (2) U obavljanju ugostiteljske djelatnosti, ugostitelj je dužan primjenjivati i Posebne uzance te poslovne običaje u ugostiteljstvu.
NN 46/1997 • (3) Ministar turizma propisat će oblik, sadržaj i način vođenja knjige gostiju te knjige žalbi.
NN 46/1997 • (4) Ugostitelj koji u ugostiteljskom objektu pruža usluge naturistima obvezatan je, uz naziv vrste objekata, istaknuti i oznaku da se u tom objektu pružaju usluge naturistima.
NN 46/1997 • (5) Predstavničko tijelo može odrediti prostore na kojima se pružaju usluge naturistima.
NN 46/1997 • (1) Ugostitelj ne smije usluživati alkoholna pića gostu mlađem od 18 godina.
NN 46/1997 • (2) Predstavničko tijelo može zabraniti usluživanje alkoholnih pića u ugostiteljstvu u određenom razdoblju tijekom dana.
NN 46/1997 • (1) Ugostitelj može pružati i jednostavne ugostiteljske usluge ambulantno (izvan poslovnih prostorija i prostora ugostitelja).
NN 46/1997 • (2) Ambulantno se mogu usluživati jela u konfekcioniranom stanju, bezalkoholna pića, napici i sladoled u skladu sa zahtjevima higijene.
NN 46/1997 • (3) Predstavničko tijelo može odrediti prostore na kojima se jednostavne ugostiteljske usluge smiju pružati ambulantno.
NN 46/1997 • (4) Predstavničko tijelo propisuje koji tehnički i zdravstveni uvjeti moraju biti ispunjeni za pružanje usluga iz stavka 1. ovoga članka.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 93/05, Broj 35/98,
Broj 98/05, Broj 74/95,
Broj 30/95, Broj 3/08
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE