PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 73/1999 • 3. Razmatrajući navedene činjenice vezane uz ocjenjivanje prijavljene koncentracije poduzetnika nastale stjecanjem većinskog udjela i većinskog prava odlučivanja u poduzetniku Istraturist Umag d.d. od strane poduzetnika Zagrebačke banke d.d., Savjet Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja, sukladno svojim ovlastima iz članka 30. stavka 2. točke 3. ZZTN, na 26. sjednici održanoj 15. travnja 1999. ocijenio je:
NN 73/1999 • a) S obzirom na ukupni godišnji promet poduzetnikâ Zagrebačke banke d.d. i Istraturista Umag d.d. ostvaren prodajom roba i usluga u godini koja je prethodila nastanku koncentracije (1997. godina), koji iznosi 2.114.030.000,00 kn, stjecanjem većinskog udjela i većinskog prava odlučivanja od strane podnositelja prijave nastala je koncentracija poduzetnika koja podliježe obveznoj prijavi radi ocjene i upisa u Upisnik o koncentracijama u smislu odredaba članka 22. stavka 1. točke 2. ZZTN.
NN 73/1999 • Pri donošenju takve ocjene Savjet je naročito uzeo u obzir sljedeće razloge:
NN 73/1999 • aa) Na području Istarske županije postoji razvijeno tržište hotelijerstva, ugostiteljstva i turizma. Osim poduzetnika koji unutar svog društva objedinjuju velike smještajne kapacitete i veći broj ugostiteljskih objekata, na tom području djeluje i veliki broj samostalnih hotelijera i ugostitelja koji pružaju iste usluge.
NN 73/1999 • bb) Predmetnom koncentracijom poduzetnik Istraturist Umag d.d. steći će uvjete za profitabilno poslovanje u budućnosti, što se najbolje ogleda u planiranim sredstvima koja poduzetnik Zagrebačka banka d.d. namjerava plasirati u narednom razdoblju u svrhu
NN 73/1999 • cc) Očekivano povećanje kvalitete turističkih usluga povoljno će se odraziti na razvoj turizma na mjerodavnom tržištu, kao i na s turizmom povezane djelatnosti.
NN 73/1999 • c) Provođenjem ove koncentracije dolazi do jačanja postojećeg vladajućeg položaja poduzetnika Zagrebačka banka d.d. na mjerodavnom tržištu, ali ne u mjeri koja bi znatno ili trajno ograničila ili ukinula slobodno tržišno natjecanje.
NN 73/1999 • Međutim, obzirom na nadmoćni položaj podnositelja prijave glede njegove tržišne snage Agencija je u skladu sa člankom 36. ZZTN propisala mjere praćenja ove koncentracije, te sudionici koncentracije (uključujući i sva sadašnja i buduća s njima povezana društva) moraju Agenciji za zaštitu tržišnog natjecanja dostavljati obavijesti o namjeri provedbe svake nove koncentracije priključivanjem, povezivanjem, pripajanjem ili spajanjem poduzetnika, te stjecanjem većinskih udjela ili većinskog prava odlučivanja u drugim poduzetnicima na tržištu hotelijerstva, ugostiteljstva i turizma, kao što je navedeno u točki III. izreke rješenja.
NN 73/1999 • d) Sukladno svim iznijetim činjenicama odlučeno je da se prijavljena koncentracija kao dopuštena upiše u Upisnik o koncentracijama, kao što je navedeno u točki II. izreke ovog rješenja.
NN 73/1999 • e) U slučaju neizvršenja mjera navedenih u točki III. izreke rješenja, bit će primijenjene kaznene odredbe iz članka 40. stavka 1. točke 4. i stavka 2. ZZTN.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 73/1999 • Ovo je rješenje konačno u upravnom postupku ali se može pokrenuti upravni spor pred Upravnim sudom Republike Hrvatske u roku od trideset (30) dana od dana dostavljanja rješenja.
NN 73/1999 • Ustavni sud Republike Hrvatske u sastavu Mladen Žuvela, dopredsjednik Suda te suci Zdravko Bartovčak, dr. Nikola Filipović, Ante Jelavić Mitrović, mr. Vojislav Kučeković, Jurica Malčić, mr. Hrvoje Momčinović, Ivan Marijan Severinac i Milan Vuković, povodom prijedloga za ocjenu ustavnosti pojedinih odredbi Zakona o elektroprivredi, na sjednici održanoj 9. lipnja 1999. godine, donio je
NN 73/1999 • I. Pokreće se postupak za ocjenu ustavnosti odredbi članka 25. Zakona o elektroprivredi ("Narodne novine", broj 31/90, 47/90, 61/90, 26/93 i 78/94).
NN 73/1999 • II. Prijedlog za pokretanje postupka za ocjenu ustavnosti odredbi članka 46e. Zakona o elektroprivredi se ne prihvaća.
NN 73/1999 • Predlagatelji 1) Nezavisni sindikat radnika Hrvatske elektroprivrede iz Zagreba, zastupan po predsjedniku Jerku Latkoviću, 2) Nezavisni strukovni sindikat operativnih radnika Hrvatske elektroprivrede "Tehnos" Zagreb, zastupan po predsjedniku Izvršnog odbora Miljenku Prugovečkom i 3) Konfederacija nezavisnih sindikata Hrvatske iz Zagreba, zastupana po predsjedniku Mladenu Mesiću, podnijeli su prijedlog za pokretanje postupka ocjene ustavnosti odredbi članka 25. Zakona o elektroprivredi ("Narodne novine", broj 31/90, 47/90 i 78/94), a 4) Hrvatski elektrogospodarski sindikat iz Zagreba, zastupan po predsjedniku Dubravku Čorku, podnio je prijedlog za pokretanje postupka za ocjenu ustavnosti članka 25. i 46e. Zakona o elektroprivredi ("Narodne novine", broj 31/90, 47/90 i 78/94).
NN 73/1999 • Odredbe članka 25. Zakona o hrvatskoj elektroprivredi glase:
NN 73/1999 • Predlagatelj pod 1), 2) i 3), ne navode razloge nesuglasnosti s Ustavom Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 8/98 - pročišćeni tekst, dalje: Ustav) odredbe članka 25. stavka 1. Zakona o elektroprivredi.
NN 73/1999 • Navode, međutim, da se odredbom članka 25. stavka 2. bitno mijenjaju uvjeti pod kojima se osigurava pravo zaposlenih na štrajk.
NN 73/1999 • Konačno ističu da je odredba članka 25. stavka 3. Zakona o elektroprivredi suprotna članku 60. Ustava, jer da ukida Ustavom zajamčeno pravo na štrajk.
NN 73/1999 • Predlagatelji pod 2), u posebnom prijedlogu navodi da je ustavno sporan način na koji je Zakonom pravo na štrajk ograničeno, kao i da je nesporno da je HEP javna služba u kojoj se može ograničiti pravo na štrajk, ali samo ako je udovoljeno kriteriju iz članka 60. stavka 2. Ustava, dakle, ako je posebnim zakonom predviđeno i u okviru ograničenja što ih daje Ustav (samo da bi se zaštitile slobode i prava drugih ljudi, pravni poredak, javni moral i zdravlje).
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 9/91, Broj 56/09,
Broj 63/07, Broj 99/07,
Broj 118/99, Broj 43/06
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE