PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 49/1999 • 4. ako su svojim držanjem i djelatnošću baštinili, te njego-vali hrvatsku vojnu tradiciju i običaje, pa time doprinijeli stvaranju i razvoju vojske i vlasti demokratske Hrvatske, i
NN 49/1999 • 5. ako dadu svečanu izjavu da žele biti uvršteni u pričuvni sastav oružane sile samostalne i suverene hrvatske države.
NN 49/1999 • 6. Iznimno od uvjeta obuhvaćenih točkom 1.-5., pravo na priznanje vojnog čina mogu ostvariti na propisani način i drugi hrvatski građani koji su bili pripadnici različitih postrojbi, odnosno vojski na tlu Hrvatske, ukoliko dadu svečanu izjavu da žele biti uvršteni u pričuvni sastav oružane sile samostalne i suverene hrvatske države.
NN 49/1999 • Molbi za priznanje vojnog čina potrebno je priložiti odgovarajuće potvrde, te preporuke dvojice djelatnih ili pričuvnih časnika hrvatske vojske.
NN 49/1999 • Molbu za priznanje vojnog čina posmrtno podnose djeca, odnosno unuci pripadnika hrvatskog domobranstva, hrvatskih antifašističkih partizanskih snaga ili JNA.
NN 49/1999 • Molbe se podnose Ministarstvu obrane, a putem Ureda za obranu, koje će utvrditi ispunjavanje uvjeta prije donošenja Odluke Predsjednika Republike Hrvatske i Vrhovnog zapovjednika oružanih snaga.
NN 49/1999 • Samo priznanje pričuvnog čina ne donosi nikakva druga prava, osim prava na isticanje čina i nošenje propisane odore hrvatske vojske u prigodi državnih i vojnih blagdana.
NN 49/1999 • Na temelju članka 9. Zakona o izvlaštenju (»Narodne novine«, br. 9/94 i 35/94), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 13. svibnja 1999. godine, donijela
NN 49/1999 • Izgradnja međunarodnog cestovnog graničnog prijelaza Vinjani Donji - Gorica, u k. o. Vinjani, u interesu je Republike Hrvatske.
NN 49/1999 • Ova Odluka stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 49/1999 • Ustavni sud Republike Hrvatske, u sastavu Jurica Malčić, dopredsjednik Suda te suci Zdravko Bartovčak, dr. Velimir Belajec, Ante Jelavić Mitrović, mr. Vojislav Kučeković, mr. Hrvoje Momčinović, Ivan Marijan Severinac, Milan Vuković i Mladen Žuvela, odlučujući u predmetu ustavne tužbe D. G. iz P., radi zaštite ustavnih prava, na sjednici održanoj 28. travnja 1999. godine, donio je sljedeću
NN 49/1999 • - rješenje Upravnog suda Republike Hrvatske, broj: Us-11574/1993-8 od 22. prosinca 1994. godine.
NN 49/1999 • II. Predmet se vraća Upravnom sudu Republike Hrvatske na ponovni postupak.
NN 49/1999 • Postupak za kontrolu pretvorbe u spomenutom poduzeću inicirao je podnositelj kao djelatnik i dioničar poduzeća, nezadovoljan, kako navodi, brojnim nezakonitostima u pretvorbi, a osobito smanjenjem mogućnosti upisa i kupnje dionica poduzeća, do čega je došlo stoga što su pojedini rukovoditelji pokazali interes za upis dionica tek po isteku rokova, što je rezultiralo interesom većim od raspoloživog kapitala i smanjenjem broja raspoloživih dionica po dioničaru.
NN 49/1999 • Navedenim je rješenjem Hrvatskog fonda za privatizaciju utvrđeno da se pretvorba ne obavlja protivno prethodno izdanoj suglasnosti niti odredbama Zakona o pretvorbi društvenih poduzeća (»Narodne novine«, broj 19/91) odnosno Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o pretvorbi društvenih poduzeća (»Narodne novine«, broj 83/92). Također je utvrđeno da ne postoje pretpostavke za obnovu postupka davanja suglasnosti na namjeravanu pretvorbu te je data uputa o pravnom lijeku na način da se zainteresirane upućuje na mogućnost pokretanja upravnog spora pred Upravnim sudom Republike Hrvatske.
NN 49/1999 • Podnositeljeva tužba u upravnom sporu odbačena je s obrazloženjem da čl. 45a. Zakona o pretvorbi društvenih poduzeća sadrži odredbe o kontroli pretvorbe nakon izdavanja suglasnosti na namjeravanu pretvorbu pa da je to samo po sebi vrsta izvanrednog pravnog sredstva koje nije predviđeno Zakonom o općem upravnom postupku (»Narodne novine«, broj 53/91, nastavno: ZUP). Stoga da akt kojeg Fond donosi u kontroli pretvorbe predstavlja akt sui generis, koji nije upravni akt iz čl. 6. ZUP-a i koji, kao takav, nije podložan upravnosudskoj kontroli.
NN 49/1999 • Podnositelj smatra da mu je na opisani način povrijeđeno pravo na jednakost zajamčeno odredbom čl. 14. Ustava Republike Hrvatske, dok se iz konteksta ustavne tužbe može izvesti zaključak da ukazuje i na povredu odredaba čl. 19. stavka 2. Ustava (o zajamčenju sudske kontrole zakonitosti pojedinačnih akata upravnih vlasti i tijela s javnim ovlastima). Stoga predlaže ukidanje rješenja Upravnog suda Republike Hrvatske, kao i rješenja Hrvatskog fonda za privatizaciju.
NN 49/1999 • Na temelju analize dokumentacije u spisu predmeta, osporavanih odluka, navoda i razloga ustavne tužbe te relevantnih zakonskih odredaba, Ustavni sud Republike Hrvatske utvrdio je sljedeće:
NN 49/1999 • U konkretnom je slučaju sporno pitanje da li je akt Hrvatskog fonda za privatizaciju, koji se donosi u postupku kontrole provođenja pretvorbe poduzeća nakon izdate suglasnosti na namjeravanu pretvorbu, po svojoj pravnoj prirodi upravni akt tj. akt protiv kojeg bi bilo dopušteno pokrenuti upravni spor.
NN 49/1999 • Odredbom čl. 12. stavka 4. Zakona o pretvorbi društvenih poduzeća definirana je pravna priroda akata koje Hrvatski fond za privatizaciju donosi u ranijoj fazi privatizacijskog procesa. To su rješenje o suglasnosti za provođenje namjeravane pretvorbe (stavak 1. istog članka) odnosno rješenje o zabrani provođenja namjeravane pretvorbe (stavak 2. istog članka). Ova se rješenja donose na temelju ocjene podnesenog prijedloga koji predstavlja sveobuhvatni plan buduće privatizacije određenog pravnog subjekta. Spomenutom odredbom stavka 4. izričito je propisano da su tako donesena rješenja konačna i da je protiv njih moguće pokrenuti upravni spor, što je sukladno ustavnom jamstvu sudske kontrole pojedinačnih akata državne uprave odnosno tijela koja imaju javne ovlasti.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 71/99, Broj 3/05,
Broj 2/99, Broj 5/93,
Broj 109/00, Broj 46/08
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE