PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 64/2000 • Budući da se imenovanje sudaca provodi prema materijalnim postupovnim pravilima različitim od pravila kojima se uređuje zasnivanje radnog odnosa temeljem ugovora o radu, propisana prednost pri zapošljavanju hrvatskih ratnih vojnih invalida, u situaciji kada kandidati jednako ispunjavaju uvjete natječaja, ne bi se mogla smatrati mjerodavnim mjerilom u postupku izbora sudaca. U konkretnom slučaju, međutim, DSV ne bi postupio nedopušteno da je u raspravi i tu činjenicu sagledao u kontekstu stručne naobrazbe i svih stručnih mišljenja danih o kandidatu, zasebno i u odnosu na mišljenja dana o drugim kandidatima, te cjelokupnog postupka imenovanja sudaca, jer je razvidno da je podnositelj tužbe, neovisno o svom statusu hrvatskog ratnog vojnog invalida, zadovoljio i mjerila koja pojedini kandidati koji su izabrani za suce nisu zadovoljili (pozitivna stručna mišljenja predsjednika sudova, mišljenja iznesena na raspravi o kandidatu), a kojima se u postupku izbora sudaca ne može odreći mjerodavnost.
NN 64/2000 • 9. Slijedom navedenog, Sud smatra da su osporenom odlukom podnositelju povrijeđena prava iz članka 26. (jednakost svih pred državnim i inim tijelima koja imaju javne ovlasti), članka 44. (pravo građana da pod jednakim uvjetima sudjeluju u obavljanju javnih poslova i budu primljeni u javne službe) i članka 54. (pravo svakoga da slobodno bira poziv i zaposlenje i da mu pod jednakim uvjetima bude dostupno svako radno mjesto i dužnost) Ustava Republike Hrvatske.
NN 64/2000 • 10. Pozivom na odredbu članka 72. Ustavnog zakona, odlučeno je kao u izreci.
NN 65/2000 • Na temelju članka 60. stavaka 1. i 2. Zakona o sustavu državne uprave (»Narodne novine«, br. 75/93, 48/99 i 15/2000), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 4. srpnja 2000. godine donijela
NN 65/2000 • Ovom se Uredbom određuje unutarnje ustrojstvo Ministarstva financija (u daljnjem tekstu: Ministarstvo), nazivi upravnih organizacija u sastavu Ministarstva financija i drugih unutarnjih ustrojstvenih jedinica, njihov djelokrug i način upravljanja, te ok
NN 65/2000 • Za obavljanje poslova iz djelokruga Ministarstva ustrojavaju se sljedeće upravne organizacije i druge unutarnje ustrojstvene jedinice:
NN 65/2000 • 7. Uprava za međunarodne financijske institucije i europske integracije
NN 65/2000 • Upravne organizacije u sastavu Ministarstva, osnovane posebnim zakonima, jesu:
NN 65/2000 • Zavod za makroekonomske analize i planiranje je upravna organizacija u sastavu Ministarstva koja izrađuje godišnje i trogodišnje prognoze i projekcije proračunskih agregata, prati i analizira makroekonomska kretanja u Republici Hrvatskoj, a posebice učinke sveukupne fiskalne politike - na razini državnog proračuna, izvanproračunskih fondova, te lokalne uprave i samouprave, analizira monetarnu politiku, politiku tečaja i kretanja u najvažnijim područjima gospodarstva, sudjeluje u poslovima u svezi s nastupom Republike Hrvatske na međunarodnom financijskom tržištu, odnosima s agencijama za ocjenu kreditne sposobnosti Republike Hrvatske, izdavanjem državnih obveznica i drugih oblika zaduženja, surađuje s domaćim i inozemnim ekonomskim fakultetima i institutima, kao i sa srodnim organizacijskim dijelovima Hrvatske narodne banke, te obavlja i druge poslove koje mu odredi ministar.
NN 65/2000 • U Zavodu za makroekonomske analize i planiranje ustrojavaju se:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 65/2000 • Odjel za makroekonomske analize vrši analizu i praćenje prihoda i izdataka Državnog proračuna, prihoda i izdataka lokalnih proračuna, fondova i javnih poduzeća, poreskih baza i sezonskih utjecaja, monetarne politike i tečaja te makroekonomskih pokazatelja Republike Hrvatske. Također, Odjel izrađuje trogodišnje i godišnje prognoze i projekcije proračunskih agregata, makroekonomske projekcije, te izgrađuje i održava baze podataka potrebne za obavljanje analitičkih poslova.
NN 65/2000 • Odjel za planiranje izrađuje metodološku osnovu za izradu makroekonomskih projekcija, kratkoročne i srednjoročne prognoze makroekonomskih pokazatelja, makroekonomske prognoze učinaka fiskalne politike na ostale dijelove gospodarskog sustava. Odjel također izgrađuje i održava baze podataka potrebne za obavljanje analitičkih i prognostičkih poslova.
NN 65/2000 • Uprava za pripremu i konsolidaciju proračuna je upravna organizacija u sastavu Ministarstva koja izrađuje osnove za financiranje javnih potreba i nacrt proračuna i izvanproračunskih fondova i lokalnih proračuna, obavlja računske i administrativne poslove, te vodi dokumentaciju o donošenju proračuna, surađuje s ministarstvima i drugim državnim tijelima na izradi proračuna, izrađuje konsolidaciju proračuna, daje mišljenja na nacrte prijedloga zakona i drugih propisa koji imaju utjecaja na proračun, obavlja konsolidaciju javne potrošnje, izrađuje mjesečna, tromjesečna i godišnja izvješća javne potrošnje, predlaže nacrte prijedloga zakona u oblasti financiranja lokalne samouprave. Prati, proučava i izrađuje prijedlog sustava financiranja javnih potreba i jedinica lokalne uprave i samouprave, predlaže i obračunava dopunska sredstva jedinicama lokalne uprave i samouprave, te obavlja i druge poslove koje joj odredi ministar.
NN 65/2000 • U Upravi za pripremu i konsolidaciju proračuna ustrojavaju se:
NN 65/2000 • Odjel za pripremu proračuna izrađuje prijedlog državnog proračuna, okružnice državnog proračuna, te projekcije fiskalne politike. Temeljni zadatak sastoji se u koordiniranju aktivnosti na izradi proračuna svih korisnika i definiranju pojedinih funkcija, njihovog objedinjavanja i predlaganja Vladi Republike Hrvatske i Hrvatskom državnom saboru u obliku konačnog prijedloga državnog proračuna. Odjel priprema i utvrđuje dinamiku proračuna po kvartalima i mjesecima, uspoređuje dinamizirani proračun s izvršenjem, priprema analize pojedinih funkcija javne potrošnje, te o tome izvještava ministra. Priprema proračuna obuhvaća planiranje tekućeg i kapitalnog dijela proračuna na trogodišnjoj razini. Planiranje kapitalnih investicija temelji se na utvrđivanju ekonomske i financijske stope rentabilnosti projekta kao i utjecaju projekta na zaštitu okoliša. Odjel je zadužen za održavanje registra planiranih i odobrenih investicija, te od Hrvatskog državnoga sabora odobrene investicije u proračunu ulaze u registar investicija za izvršenje. Analizira javnu potrošnju i njen utjecaj na ekonomski rast te koordinira aktivnosti na izradi pojedinačnih proračuna proračunskih korisnika i pomaže u organiziranju plansko-proračunske jedinice koja će biti odgovorna za planiranje i politiku javnih rashoda unutar Ministarstva/agencija. Priprema pravne propise iz djelokruga Odjela te donošenje odluka koje su izravno vezane za planiranje i pripremu proračuna, dostavlja uputstva korisnicima, izdaje odobrenja i suglasnosti te donosi rješenja glede pripreme i izrade proračuna.
NN 65/2000 • Odjel za konsolidaciju proračuna izrađuje konsolidirani državni proračun koji obuhvaća državni proračun, proračun izvanproračunskih fondova i proračune nižih razina lokalne vlasti. Izrađuje mjesečne statističke izvještaje konsolidiranog državnog proračuna u skladu s međunarodnim standardima, prezentira ih Međunarodnom monetarnom fondu. Sadržaj izvještaja konsolidiranog državnog proračuna mora ispunjavati uvjete međunarodnih standarda za ovu kategoriju izvještaja, uključujući i njegovu usporedbu s planiranim veličinama. Sastavlja statističke izvještaje fiskalnog sektora (konsolidirani državni proračun), komunicira s međunarodnim financijskim institucijama glede dostave statističkih izvještaja te izrade posebnih izvještaja koji su izravno vezani za financijske odnose s inozemstvom kao i proces pregovaranja s međunarodnim financijskim institucijama. Izrađuje i priprema nacrte prijedloga zakona koji uređuju sustav javne potrošnje središnje vlasti, priprema odluke koje uređuju sustav upravljanja javnom potrošnjom, dostavlja uputstva, izrađuje potrebita objašnjenja koja uređuju sustav statističkog izvještavanja u skladu sa standardima Međunarodnog monetarnog fonda.
NN 65/2000 • Odjel za izvanproračunske fondove i lokalne proračune priprema izradu pravnih propisa kojima se uređuje sustav financiranja, planiranja i izvješćivanja izvanproračunskih fondova i nižih razina lokalne vlasti. Priprema i izrađuje mjesečna, kvartalna, polugodišnja i godišnja statistička izvješća izvanproračunskih fondova i nižih razina lokalne vlasti u skladu sa standardima Međunarodnoga monetarnog fonda.
NN 65/2000 • Odjel za ocjenu kapitalnih projekata obavlja poslove što se odnose na postupak pripreme i registriranja kapitalnih projekata po resornim ministarstvima i njihovo objedinjavanje na razini Ministarstva. Ocjenjuje i analizira buduće koristi nastale provedbom projekata, kao i njihove troškove, radi izrade prioriteta za utvrđivanje razine proračunskog ograničenja kapitalnog dijela proračuna.
NN 65/2000 • Državna riznica je upravna organizacija u sastavu Ministarstva koja ima nadležnosti u obavljanju poslova što se odnose na izvršavanje državnog proračuna, državno računovodstvo i upravljanje gotovinom i javnim dugom, te surađuje s Upravom za izvršavanje državnog proračuna, Upravom za državno računovodstvo i Upravom za upravljanje gotovinom i javnim dugom.
NN 65/2000 • Uprava za izvršavanje državnog proračuna je upravna organizacija u sastavu Ministarstva koja izrađuje nacrt završnog računa državnog proračuna, nacrt završnog računa proračunske rezerve i dinamički plan izvršavanja državnog proračuna, izvršava državni proračun, te obavlja administrativne poslove u svezi izvršavanja državnog proračuna, obavlja poslove proračunskog nadzora radi osiguranja zakonitog i svrhovitog korištenja proračunskih sredstava, prati i daje mišljenja na nacrte prijedloga zakona i drugih propisa koji imaju utjecaj na izvršavanje državnog proračuna te obavlja i druge poslove koje joj odredi ministar.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 66/06, Broj 73/07,
Broj 94/08, Broj 128/05,
Broj 99/07, Broj 41/00
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE