PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 58/1999 • Dio mehaničke spojnice na koju je postavljena gornja homologacijska oznaka bila je homologirana u Italiji (E 3) s homologacijskim brojem 00221. Homologacijski broj pokazuje da je homologacija bila izdana u skladu sa zahtjevima ovoga pravilnika u izvornome obliku.
NN 58/1999 • u slučaju vučne vilice ili sedla, da se homologirani dio može ugraditi na vučno vozilo čija najveća tehnička masa "T" nije veća od 12 t i na koje se može spojiti prikolica ili poluprikolica čija najveća masa nije veća od 18 t;
NN 58/1999 • u slučaju vučnog svornjaka, da se homologirani dio može ugraditi na poluprikolicu čija najveća tehnička masa "R" nije veća od 18 t i koja se može spojiti na vučno vozilo čija najveća masa "T" nije veća od 12 t.
NN 58/1999 • Napomena: Homologacijski broj mora biti postavljen u blizini kruga i iznad ili ispod slova "E", ili lijevo ili desno od tog slova. Znamenke homologacijskoga broja moraju biti na istoj strani u odnosu na slovo "E" i okrenute u istome smjeru. Homologacijski broj i dopunski simbol moraju se postaviti međusobno dijametralno suprotno. Treba izbjegavati uporabu rimskih brojeva kako bi se izbjegla bilo kakva zamjena s drugim simbolima.
NN 58/1999 • Dio mehaničke spojnice na koju je postavljena gornja homologacijska oznaka prsten je koji je bio homologiran u Italiji (E 3) s homologacijskim brojem 00162. Homologacijski broj pokazuje da je homologacija bila izdana u skladu sa zahtjevima ovoga praviln
NN 58/1999 • Brojka u četverokutu znači da se homologirani dio smije ugraditi na prikolicu čija najveća tehnička masa "R" nije veća od 18 t.
NN 58/1999 • Napomena: Homologacijski broj mora biti postavljen u blizini kruga i iznad ili ispod slova "E", ili lijevo ili desno od toga slova. Znamenke homologacijskoga broja moraju biti na istoj strani u odnosu na slovo "E" i okrenute u istome smjeru. Homologacijski broj i dopunski simbol moraju se postaviti međusobno dijametralno suprotno. Treba izbjegavati uporabu rimskih brojeva kako bi se izbjegla bilo kakva zamjena s drugim simbolima.
NN 58/1999 • (a) Dopuštene dimenzije za vučnu vilicu ugrađenu na vučna vozila
NN 58/1999 • (Dimenzije koje nisu navedene nisu propisane i o njima odlučuje proizvođač)
NN 58/1999 • Dimenzija X ne smije biti manja od 50 mm tako da dopušta kutno pomicanje prstena za ± a
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 58/1999 • Oblik presjeka spojnice koji je određen dimenzijom X nije propisan; dimenzije osovinice spojnice, mjereno u središtu toga presjeka, moraju biti:
NN 58/1999 • Ć 49 H11 ako glava spojnice ima zglob koji osigurava pokretljivost prstenu za kut ± a
NN 58/1999 • Ć 48,7 H11 ako zglob glave spojnice ne osigurava pokretljivost prstenu za kut ± a, već oblik osovinice spojnice.
NN 58/1999 • (nije ostvarena vrtnjom prstena oko njegove uzdužne osi već na drugi način)
NN 58/1999 • Napomena: Vučna vilica prikazana na slikama 1. i 2. sukladna je normi ISO 1102:1975. Crtež vučne vilice prikazan na slici 3 dopušta prstenu kutno pomicanje u vodoravnoj ravnini od ± 90°; to pomicanje dijelova spojnice moguće je samo prije nego što se ugrade na vozilo. Pomični kraj konstruiran tako da prihvati prsten mora biti blokiran u srednjemu položaju kad se navuče prsten.
NN 58/1999 • (Dimenzije koje nisu navedene nisu propisane i o njima odlučuje proizvođač)
NN 58/1999 • Dopuštena odstupanja za vanjski promjer 60 nisu propisana, ali čahura se mora
NN 58/1999 • 1.1 U ovim odredbama "R" znači najveću tehničku masu prikolice u metričkim tonama koju može vući vučna vilica i "T" najveću tehničku masu u metričkim tonama vučnog vozila na koje je predviđena ugradba vučne vilice.
NN 58/1999 • 1.2.1 Vučna vilica mora se dinamički ispitati naizmjeničnim rastezanjem na pulzatoru.
NN 58/1999 • 1.2.3 Ispitno opterećenje treba biti naizmjenična sila koja djeluje pod kutom 15° prema gore i prema dolje u smjeru vožnje u središnjoj uzdužnoj ravnini koja prolazi kroz zamišljenu uzdužnu os vučnog vozila i kroz središte osovinice spojnice. Sila se treba mijenjati sinusoidalno, s vršnim opterećenjima + D i - D u trajanju 2 x 106 ciklusa i s frekvencijom ne većom od 30 Hz.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 100/04, Broj 52/09,
Broj 79/02, Broj 42/09,
Broj 41/08, Broj 17/01
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE