PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1999-02-18-396 NN 18/1999

• Iz navoda ustavne tužbe, dokumentacije dane u privitku tužbe, te spisa Općinskog suda u P., broj: P-2421/95 proizlazi da je pred tim sudom po tužbi podnositelja vođen parnični postupak radi priznanja prava trajnog korištenja zgrade u P., Š. 27, sagrađene na kč. br. 672/1 i 678/2 K. O. P. 1947 i 3635 Zk. ul. kao i prava trajnog korištenja toga zemljišta. Tuženik, a potom i protutužitelj u toj pravnoj stvari bio je G. P..


Propis NN 18/1999

• Svoj tužbeni zahtjev podnositelj je temeljio na činjenici da je to pravo stekao temeljem odluke M. z. "G." od 12. prosinca 1993. godine i Ugovora o prijenosu te zgrade na trajno korištenje podnositelju, zaključenog 14. prosinca 1993. godine.


Propis NN 18/1999

• U tijeku provedenog postupka G. P., zastupan po Zajedničkom javnom pravobraniteljstvu, ustao je s protutužbom radi predaje navedenih nekretnina u njegov posjed, pozivom na odredbu članka 13. Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o lokalnoj samoupravi i upravi ("Narodne novine", broj 117/93), koji Zakon je stupio na snagu danom objave u "Narodnim novinama" 31. prosinca 1993. godine.


Propis NN 18/1999

• Prema toj odredbi, na dan stupanja na snagu navedenoga Zakona, imovina dosadašnjih mjesnih zajednica koja se sastoji od nekretnina i pokretnina, postaje vlasništvo gradova i općina.


Propis NN 18/1999
• Iz utvrđenja nižestupanjskih sudova kao i Vrhovnog suda Republike Hrvatske, a primjenom odredbe članka 89. Zakona o lokalnoj samoupravi i upravi ("Narodne novine", broj 90/92, 94/93 i 117/93) proizlazi da je s danom stupanja na snagu toga Zakona (30. pr

Propis NN 18/1999
• Podnositelju ustavne tužbe označenom presudom Vrhovnog suda Republike Hrvatske, kao niti odlukama nižestupanjskih sudova, nisu povrijeđena ustavna prava navedena u ustavnoj tužbi.

Propis NN 18/1999 • Naime, sudska kontrola zakonitosti pojedinačnih akata upravnih vlasti i tijela koja imaju javne ovlasti, zajamčena je odredbom članka 19. stavkom 2. Ustava i ostvaruje se pred sudom u upravnom sporu. Kako se u konkretnom slučaju ne radi o aktima upravne vlasti, jer osporene odluke nisu donijela tijela upravne već sudbene vlasti, to nisu niti povrijeđene te ustavne odredbe.
Propis NN 18/1999 • Ustavni sud je utvrdio da podnositelju ustavne tužbe nije povrijeđeno pravo iz članka 43. Ustava jer je podnositelj kao udruga već osnovana i nitko joj to pravo u tijeku provedenog parničnog postupka nije doveo u pitanje. Dapače, u navedenoj se ustavnoj odredbi građanima jamči pravo na slobodno udruživanje radi zaštite njihovih probitaka. Isto tako nije povrijeđena niti odredba članka 57. Ustava, jer se ta ustavna odredba, kao obveza, isključivo odnosi na državu, a ne na koju drugu pravnu osobu, a niti ustavno pravo iz članka 63. Ustava.
Propis NN 18/1999 • Naime, tom Ustavnom odredbom utvrđene su temeljne dužnosti i prava roditelja u odgoju, uzdržavanju, školovanju, te osiguranju prava djeteta na potpun i skladan razvoj njegove osobnosti s tim da tjelesno i duševno oštećeno dijete ima pravo na osobitu njegu, obrazovanje i skrb.
Propis NN 18/1999 • Odbijanjem tužbenog zahtjeva i prihvaćanjem protutužbenog zahtjeva u konkretnom slučaju ne mogu se povrijediti navedene ustavne odredbe, a poglavito odredba stavka 3. istog članka koju po svojoj prirodi valja tumačiti i primjenjivati u smislu jamstva prava na osobitu njegu, obrazovanje i skrb tjelesno i duševno oštećene djece.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 18/1999 • Slijedom svega navedenog, a temeljem članka 61. Poslovnika Ustavnog suda Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 29/94) odlučeno je kao u izreci.
Propis NN 18/1999 • Odluka o objavi temelji se na odredbi članka 20. stavka 1. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 13/91).
Propis NN 18/1999 • Ustavni sud Republike Hrvatske, u sastavu Jadranko Crnić, predsjednik Suda te suci Zdravko Bartovčak, dr. Velimir Belajec, dr. Nikola Filipović, Ante Jelavić Mitrović, mr. Vojislav Kučeković, Jurica Malčić, mr. Hrvoje Momčinović, Ivan Marijan Severinac i Mladen Žuvela, odlučujući povodom ustavne tužbe J. Š. iz S., zastupane po punomoćniku G. M., odvjetniku iz S., na sjednici održanoj dana 27. siječnja 1999. godine, donio je sljedeću
Propis NN 18/1999 • Ustavna tužba podnesena je u svezi s presudom Upravnog suda Republike Hrvatske, broj: Us-318/1997-4 od 12. ožujka 1998. godine i rješenja istog suda, broj: Us-6024/1996-6 od 12. ožujka 1998. godine.
Propis NN 18/1999 • Naprijed navedenim rješenjem odbijen je podnositeljičin zahtjev zbog nedonošenja rješenja od strane tuženog Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje - Direkcije Z., radi prava na naknadu troškova liječenja u inozemstvu i zahtjeva tužiteljice u smislu članka 64. Zakona o upravnim sporovima.
Propis NN 18/1999 • Podnositeljica ustavne tužbe smatra da su osporenom presudom i rješenjem Upravnog suda, povrijeđena njena ustavna prava iz članka 3. Ustava koji govori o vladavini prava, članka 5. Ustava, koji govori o dužnosti svakoga da se drži Ustava i zakona i da poštuje pravni poredak Republike Hrvatske, članka 19. Ustava koji govori o tome da pojedinačni akti državne uprave i tijela koja imaju javne ovlasti moraju biti utemeljeni na zakonu, odnosno kojim se zajamčuje sudska kontrola zakonitosti pojedinačnih akata upravnih vlasti i tijela koja imaju javne ovlasti, kao i članka 58. Ustava Republike Hrvatske kojim se svakom građaninu jamči pravo na zdravstvenu zaštitu.
Propis NN 18/1999 • Povrede označenih ustavnih odredaba u bitnome obrazlaže navodima kako je njen zahtjev za odobrenje liječenja tj. operacije tumora na mozgu odbijen iako je imala svu potrebnu medicinsku dokumentaciju o opravdanosti takovog liječenja u inozemstvu (H. - Nj.), budući da takovu operaciju nije bilo moguće izvesti u hrvatskim bolnicama zbog velikog rizika.
Propis NN 18/1999 • U vrijeme kada je podnositeljica ustavne tužbe podnijela zahtjev za upućivanje na liječenje u inozemstvo na snazi je bio Pravilnik o pravima, uvjetima i načinu korištenja zdravstvene zaštite u inozemstvu ("Narodne novine", broj 55/90, 14/91 i 32/91).
Propis NN 18/1999 • Prema odredbama tog Pravilnika, osiguranici Republičkog fonda zdravstvenog osiguranja i zdravstva Hrvatske mogli su biti upućeni na liječenje u inozemstvo ako je u pitanju bolest koja se nije mogla uspješno liječiti u Republici Hrvatskoj, a u zemlji u koju se osiguranik upućuje postoji mogućnost za uspješno liječenje te bolesti (članak 20.).
Propis NN 18/1999 • Postupak radi upućivanja osiguranika na liječenje u inozemstvo pokretao se na zahtjev osiguranika na osnovi prijedloga organizacije zdravstva u kojoj se osiguranik liječio (članak 22. stavak 1.). Na osnovi takvog zahtjeva osiguranika, ocjenu da li kod osiguranika postoji ili ne postoji potreba liječenja u smislu odredbe članka 20. Pravilnika utvrđivala je liječnička komisija Direkcije Republičkog fonda, protiv kojega je osiguranik imao pravo žalbe direktoru Republičkog fonda (članak 23. stavak 1. i 4.).
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 151/04, Broj 66/06, Broj 42/99, Broj 65/05, Broj 85/08, Broj 64/06


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled