PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 28/1999 • Odredbom članka 16. stavak 1. Zakona o izdavanju i prometu vrijednosnim papirima, propisano je da je prospekt javni poziv na upis i/ili kupnju vrijednosnih papira koji mora sadržavati sve informacije da ulagatelj može stvoriti realnu sliku o imovini i obvezama te financijskom položaju izdavatelja.
NN 28/1999 • Odredbama članka 17. Zakona taksativno je propisan obvezni sadržaj prospekta, a stavkom 5. propisani su podaci o odgovornim osobama izdavatelja prospekta. U točki 2. ovog stavka propisana je obveza drugih osoba (osim članova uprave i nadzornog odbora) odgovornih za sadržaj prospekta da potpišu citiranu izjavu.
NN 28/1999 • Odredbom članka 19. stavak 1. Zakona propisano je da sadržaj skraćenog prospekta određuje Komisija za vrijednosne papire Republike Hrvatske što je Komisija i učinila donošenjem osporenog Pravilnika.
NN 28/1999 • Odredbom članka 33. stavak 7. točka 1. i 2. Pravilnika propisano je koje podatke o odgovornim osobama izdavatelja skraćeni prospekt mora sadržavati te da su izjavu o kojoj je riječ u točki 2. obvezni potpisati članovi uprave i članovi nadzornog odbora, a što nije u skladu s odredbom članka 17. stavak 5. Zakona, jer su prema toj odredbi izjavu obvezne potpisati samo druge osobe odnosno osobe različite od članova uprave i članova nadzornog odbora, a koje sudjeluju u izradi prospekta.
NN 28/1999 • Pravilnikom kao podzakonskim aktom ne mogu se mijenjati odredbe Zakona o tome što obvezno prospekt sadrži te tko je dužan potpisati posebnu izjavu.
NN 28/1999 • Stoga, kad iz zakona izričito proizlazi da izjavu moraju potpisati druge osobe, osim onih navedenih u točki 1., a to su članovi uprave i članovi nadzornog odbora, onda se Pravilnikom koji samo određuje sadržaj skraćenog prospekta i uvjete izdavanja dionica privatnim izdanjem, ne mogu propisivati obveze članovima uprave i članovima nadzornog odbora različito od obveza koje su propisane zakonom, a evidentno je da Zakonom nije propisana njihova obveza da potpisuju navedenu posebnu izjavu.
NN 28/1999 • Iz navedenog slijedi da ukinuta rečenica u odredbi članka 33. stavak 7. točka 2. Pravilnika nije u skladu s odredbom članka 17. stavak 5. Zakona, a time je povrijeđeno i ustavno načelo iz članka 5. stavak 1. Ustava Republike Hrvatske, kojim je određeno da zakoni u Republici Hrvatskoj moraju biti u suglasnosti s Ustavom, a ostali propisi i s Ustavom i sa zakonom.
NN 28/1999 • Što se tiče prijedloga za privremenu obustavu izvršenja rješenja o odbijanju zahtjeva za odobrenje prospekta o izdavanju dionica privatnim izdanjem, o navedenom prijedlogu nije odlučivano budući da je o prijedlogu konačno odlučeno.
NN 28/1999 • Iz izloženih razloga, sukladno odredbi članka 22. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske i odredbi članka 49. Poslovnika Ustavnog suda Republike Hrvatske, donijeta je odluka pod točkom 1. izreke.
NN 28/1999 • Odluka o objavi pod točkom 2. izreke temelji se na članku 20. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 29/1999 • O PROGLAŠENJU ZAKONA O NOVČANIM POTICAJIMA I NAKNADAMA U POLJOPRIVREDI I RIBARSTVU
NN 29/1999 • Proglašavam Zakon o novčanim poticajima i naknadama u poljoprivredi i ribarstvu, koji je donio Zastupnički dom Hrvatskoga državnog sabora na sjednici 12. ožujka 1999.
NN 29/1999 • Ovim se Zakonom uređuje vrsta i visina novčanih poticaja i naknada u poljoprivredi i ribarstvu, utvrđuju područja na kojima se pojedini novčani poticaji ostvaruju u povećanom iznosu (u daljnjem tekstu: strateška područja), određuju korisnici prava na novčane poticaje i naknade za domaću proizvodnju i usluge u poljoprivredi i ribarstvu te način osiguranja i korištenja tih novčanih poticaja i naknada.
NN 29/1999 • (1) Poljoprivredna i ribarska proizvodnja koja se potiče jest proizvodnja od interesa za Republiku Hrvatsku i za nju se utvrđuju novčani poticaji u poljoprivredi i ribarstvu (u daljnjem tekstu: novčani poticaji).
NN 29/1999 • (2) Naknada u poljoprivredi ( u daljnjem tekstu: naknada), u smislu ovoga Zakona, jest povrat dijela novčanih sredstava za prodano i isporučeno, deklarirano poljoprivredno sjeme.
NN 29/1999 • (3) Sredstva za novčani poticaj i naknadu iz stavka 1. i 2. ovoga članka osiguravaju se u državnom proračunu.
NN 29/1999 • (1) Pravo na novčani poticaj i naknadu imaju fizičke i pravne osobe koje obavljaju djelatnost poljoprivrede i ribarstva, te provode uzgojno selekcijske mjere u stočarstvu i zdravstvenu zaštitu mlijeka, s prebivalištem ili sjedištem u Republici Hrvatskoj, tj. koji proizvode za tržište ili daju uslugu na tržištu Republike Hrvatske (u daljnjem tekstu: korisnici).
NN 29/1999 • (2) Ministarstvo poljoprivrede i šumarstva (u daljnjem tekstu: Ministarstvo) dužno je voditi popis fizičkih i pravnih osoba po vrijednosnim iskazima ostvarenih novčanih poticaja i naknada.
NN 29/1999 • (3) Pravne osobe iz stavka 1. ovoga članka dužne su voditi popis ostvarenih novčanih poticaja i naknada sukladno zahtjevima koje podnose Ministarstvu.
NN 29/1999 • (1) Novčani poticaj i naknada isplaćuju se korisnicima putem Ministarstva na temelju njihovih zahtjeva neposredno ili posredno preko pravne osobe određene propisom ministra poljoprivrede i šumarstva (u daljnjem tekstu: ministar).
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 42/94, Broj 143/08,
Broj 50/06, Broj 19/90,
Broj 65/00, Broj 136/03
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE