PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 155/2008 • 15. »Vodeće vozilo« je vozilo na čelu vlaka iz kojeg se upravlja pogonom i kočenjem vlaka;
NN 155/2008 • 16. »Vozni put« je dio pruge po kojem će se obaviti vožnja vlaka. Za vlak koji se zaustavlja vozni put obuhvaća i put proklizavanja, osim kod ulaska na krnji ili zauzeti kolosijek. Vozni put za manevarske sastave naziva se manevarski vozni put;
NN 155/2008 • 17. »Zaustavni put« je propisani najveći dopušteni put postupnog kočenja na pruzi odnosno na pružnoj dionici za vlak koji vozi najvećom dopuštenom brzinom.
NN 155/2008 • – vlakovi za prijevoz stvari (u daljnjem tekstu: teretni vlakovi),
NN 155/2008 • – vlakovi za željezničke potrebe (u daljnjem tekstu: službeni vlakovi) i
NN 155/2008 • – vlakovi za posebne namjene (u daljnjem tekstu: pomoćni vlakovi).
NN 155/2008 • (2) Vlakovi za potrebe oružanih snaga i vlakovi za prijevoz praznih putničkih garnitura, prema ovom Pravilniku smatraju se teretnim vlakovima.
NN 155/2008 • (3) Vlak mora biti označen brojem na propisan način. Vlak koji ne vozi za potrebe javnoga prijevoza te vozi po posebno propisanim uvjetima može biti u prometu označen na drugi propisani način.
NN 155/2008 • (4) Vlak u prometu mora biti signaliziran na čelu i na kraju propisanim signalima.
NN 155/2008 • (1) U vlak se smiju uvrstiti samo ona željeznička vozila (u daljnjem tekstu: vozila) koja glede sigurnosti prometa udovoljavaju propisanim tehničkim uvjetima i propisima o održavanju tih vozila i koja, prazna ili s teretom, ne prekoračuju dopuštenu masu po osovini, masu po duljinskom metru i profil vozila za željezničku prugu (u daljnjem tekstu: pruga), osim ako se prevoze u skladu s posebnim uvjetima prijevoza (izvanredne pošiljke).
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 155/2008 • (2) Lokomotive i ostala pojedinačna vozila, koja prekoračuju dopuštenu masu po osovini ili masu po duljinskom metru pruge, ne smatraju se izvanrednim pošiljkama ako to prekoračenje nije veće od dopuštenoga za ta vozila. Upravitelj infrastrukture, ovisno o svojstvima vozila i pruge, određuje vrstu, broj i raspored takvih vozila u vlaku i dopušteno prekoračenje mase po osovini i mase po duljinskom metru za ta vozila.
NN 155/2008 • (1) Vozila natovarena opasnim tvarima, koja su kao takva obilježena, moraju se uvrštavati u vlak u skladu s propisima o prijevozu tih tvari.
NN 155/2008 • (2) U vlakove za prijevoz putnika mogu se uvrštavati teretni vagoni, osim vozila natovarenih opasnim tvarima.
NN 155/2008 • (3) Vozila međusobno spojena samo teretom moraju se uvrštavati u zadnji dio vlaka, a prevoze se po uvjetima za prijevoz izvanrednih pošiljaka.
NN 155/2008 • (4) Vozila natovarena dugačkim teretom (cijevi, šipke, grede, tračnice i sl.) koji po duljini ili visini prelazi čelne strane vozila, ne smiju se u vlak uvrštavati do vučnih vozila i do vozila u kojima se prevoze osobe.
NN 155/2008 • (1) Vlakovi ne smiju biti dulji i ne smiju biti veće mase nego što to dopušta karakteristika vučnog vozila, sustav kočenja, uređaji za kvačenje vozila i odbojnici na vozilima.
NN 155/2008 • (2) Vlakovi za prijevoz putnika ne smiju biti dulji od postojećih perona odnosno uređenih površina. Nedostajuća duljina postojećih perona odnosno uređenih površina može biti nadoknađena uređenom površinom. Izuzetno, vlakovi za prijevoz putnika mogu biti dulji od postojećih perona odnosno prikladno uređenih površina samo ako se sigurnost putnika osigura posebno propisanim mjerama.
NN 155/2008 • Vlak mora biti kočen kočnicama u neprekinutom sustavu kočenja, tako da se kočnicama u svim vozilima istovremeno upravlja iz vodećeg vozila, a kočnice se mogu staviti u djelovanje i s pojedinih vozila u vlaku te djeluju automatski kad se vlak raskine (u daljnjem tekstu: automatske kočnice).
NN 155/2008 • (1) Kod svakog vlaka mora se osigurati toliko ispravnih i djelatnih automatskih kočnica da od ukupne mase vlaka bude kočen najmanje onaj dio koji je potreban da se vlak može zaustaviti na duljini propisanog zaustavnog puta.
NN 155/2008 • (2) Zaustavni put određuje se ovisno o dopuštenoj brzini, organizaciji prometa i karakteristikama pruge za svaku prugu odnosno pružnu dionicu. Ovisno o zaustavnom putu određuje se mjesto ugradnje signala.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 110/09, Broj 122/03,
Broj 15/08, Broj 117/05,
Broj 99/07, Broj 141/09
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE