PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 155/2008 • (3) Potrebni postoci kočenja određuju se ovisno o duljini zaustavnog puta, mjerodavnom nagibu pruge, vrsti automatskih kočnica i propisanoj brzini vlaka. Potrebni postotak kočenja svakog vlaka mora biti prikazan u voznom redu. Potrebne postotke kočenja propisuje upravitelj infrastrukture.
NN 155/2008 • (1) Vučna vozila u pogonu i posljednje vozilo u vlaku, a kod guranih vlakova i prvo vozilo u smjeru guranja, moraju imati ispravnu i djelatnu automatsku kočnicu.
NN 155/2008 • (2) U teretnom vlaku, iza zadnjeg vozila s ispravnom i djelatnom automatskom kočnicom, može biti samo jedno vozilo bez takve kočnice. Sigurnost prometa kod načina otpreme takvoga vozila propisana je odredbama Prometnog pravilnika. To vozilo ne smije biti vučno vozilo, vozilo natovareno opasnim tvarima i vozilo zaposjednuto osobama.
NN 155/2008 • (1) Prije polaska vlaka iz polaznog kolodvora odnosno polaznog mjesta mora se obaviti provjera odnosno proba svih automatskih kočnica u vlaku.
NN 155/2008 • (2) Proba automatskih kočnica mora se obaviti i u sljedećim situacijama:
NN 155/2008 • 1. nakon svake promjene upravljačkog mjesta s kojeg se upravlja kočenjem vlaka, osim kod motornih vlakova koji dalje voze u istom sastavu,
NN 155/2008 • 4. nakon svake promjene strojovođe koji upravlja kočenjem vlaka, osim ako se međusobna primopredaja obavlja izravno na vodećem vozilu.
NN 155/2008 • (3) Proba automatskih kočnica iz stavka 2. ovog članka mora se izvesti na vozilima na kojima se može utvrditi da su sve ispravne automatske kočnice u vlaku i djelatne.
NN 155/2008 • (4) Probom automatskih kočnica provjerava se i utvrđuje jesu li automatske kočnice u vlaku ispravne i djelatne. Izvedena proba kočnica mora se evidentirati u odgovarajuće evidencije.
NN 155/2008 • (5) Polazak vlaka smije se dopustiti samo kada je probom automatskih kočnica, kojima se osigurava potrebna kočna masa vlaka, utvrđeno da su one ispravne i djelatne.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 155/2008 • (1) Na dvokolosiječnim prugama vlakovi moraju redovno voziti desnim kolosijekom u voznome smjeru.
NN 155/2008 • (2) Vožnja vlakova lijevim kolosijekom u voznome smjeru na dvokolosiječnim prugama smatra se, prema ovom Pravilniku, jednokolosiječnim prometom.
NN 155/2008 • (1) Uzastopni vlakovi po istom kolosijeku mogu slijediti jedni druge u razmacima prostornih odsjeka ili u razmacima koje određuje uređaj za vođenje vlaka.
NN 155/2008 • (2) Ako vlakovi voze slijeđenjem u razmaku prostornih odsjeka u istom prostornom odsjeku i na istom kolosijeku smije se istodobno nalaziti samo jedan vlak.
NN 155/2008 • (4) Vlakovi koji voze na pruzi odnosno pružnoj dionici na kojoj se promet vlakova regulira uređajem za vođenje vlakova slijede jedni druge u razmacima određenim tim uređajem, osim ako tehničko rješenje signalno-sigurnosnog uređaja ili organizacija prometa nisu takvi da se slijeđenje vlakova odvija u razmacima prostornih odsjeka.
NN 155/2008 • (1) Ulazak vlaka u kolodvor, izlazak iz kolodvora ili ulazak u prostorni odsjek smije se dopustiti samo kad se utvrdi da je za taj vlak osiguran slobodni vozni put za sigurnu vožnju (u daljnjem tekstu: osiguran vozni put). Za izlazak iz kolodvora pri jednokolosiječnom prometu osim svega navedenoga mora se utvrditi i to da po istom kolosijeku već nije otpremljen drugi vlak ili vozilo iz suprotnog smjera.
NN 155/2008 • (2) Vozni put mora biti osiguran od mogućih opasnih vožnji s čela i bočno te od sustizanja.
NN 155/2008 • (3) U kolodvoru vlakovi smiju voziti samo po glavnim kolosijecima. Po ostalim kolosijecima u kolodvoru vlakovi smiju voziti samo iznimno, a sigurnost prometa propisuje se posebnim mjerama.
NN 155/2008 • (4) Skretnica na voznom putu koja nije u tehničkoj ovisnosti s glavnim signalima ili je ta ovisnost privremeno isključena, mora biti osigurana u pravilnom položaju za predstojeću vožnju vlaka uz jezičak (prijevodnicu) skretnice.
NN 155/2008 • (5) Da je vozni put osiguran utvrđuje se signalno-sigurnosnim uređajem ili vizualnim pregledom na samom mjestu.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 170/04, Broj 109/93,
Broj 91/01, Broj 65/05,
Broj 177/04, Broj 21/90
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE