PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2006-02-15-390 NN 15/2006

• 7.6.6.3.1 Kad se vrata za putnike s automatskim pokretanjem otvore, ona se moraju ponovo automatski zatvoriti nakon što istekne određeno vremensko razdoblje. Ako putnik ulazi u vozilo ili ga napušta u tom vremenskom razdoblju, sigurnosna naprava (npr. dodir poda stopalom, svjetlosna zapreka, jednosmjerna zapreka) treba osigurati da vrijeme zatvaranja vrata bude dovoljno produljeno.


Stranica 2006-02-15-390 NN 15/2006

• 7.6.6.3.2 Ako putnik ulazi u vozilo ili ga napušta dok se vrata zatvaraju, proces zatvaranja mora se automatski prekinuti i vrata se moraju vratiti u otvoreni položaj. Vraćanje vrata može uključiti jedna od sigurnosnih naprava navedenih u točki 7.6.6.3.1 ili neka druga naprava.


Stranica 2006-02-15-390 NN 15/2006

• 7.6.6.3.3 Putniku mora biti moguće, prema odredbama iz točke 7.6.6.2, ponovno otvoriti vrata koja se automatski zatvore prema odredbi iz točke 7.6.6.3.1; to se ne primjenjuje kad vozač isključi upravljanje za otvaranje vrata.


Stranica 2006-02-15-390 NN 15/2006

• 7.6.6.3.4 Nakon vozačeva isključivanja upravljanja za otvaranje vrata za putnike s automatskim pokretanjem, otvorena vrata moraju se zatvoriti sukladno odredbama iz točaka 7.6.6.3.1 do 7.6.6.3.2.


Internet NN 15/2006
• 7.6.6.4 Zaustavljanje procesa automatskog zatvaranja kod vrata označenih za posebnu namjenu, npr. za putnike s dječjim kolicima, za osobe s poteškoćama u kretanju, itd.

Internet stranice NN 15/2006
• 7.6.6.4.1 Vozač mora moći zaustaviti proces automatskog zatvaranja uključivanjem posebnoga upravljanja. Putnik, također, mora moći zaustaviti proces automatskog zatvaranja izravno, pritiskom na poseban gumb.

Internet stranice NN 15/2006 • 7.6.6.4.2 Zaustavljanje procesa automatskog zatvaranja mora biti signalizirano vozaču, npr. pomoću pokazne svjetiljke.
Internet stranice NN 15/2006 • 7.6.6.4.3 Ponovno uspostavljanje procesa automatskog zatvaranja, u svakom slučaju, mora biti omogućeno samo vozaču.
Internet stranice NN 15/2006 • 7.6.6.4.4 Kod zatvaranja vrata koje slijedi, treba primijeniti točku 7.6.6.3.
Internet stranice NN 15/2006 • 7.6.7.1 Mora biti moguće lako otvoriti izvana i iznutra vrata za slučaj opasnost kad vozilo miruje. Međutim, ne treba smatrati da taj zahtjev isključuje mogućnost zaključavanja vrata izvana, pod uvjetom da se vrata uvijek mogu otvoriti iznutra pomoću uobičajenog mehanizma za otvaranje.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 15/2006 • 7.6.7.2 Vrata za slučaj opasnost, kad se koriste kao takva, ne smiju biti sa servo upravljanjem, osim u slučaju da se, nakon što se upravljanje iz točke 7.6.5.1 uključi i vrati u uobičajeni položaj, vrata ponovno ne zatvore dok vozač ne uključi upravljanje za zatvaranje. Također ona ne smiju biti klizna, osim u slučaju vozila za prijevoz najviše 22 putnika. Za takva vozila klizna vrata mogu se smatrati vratima za slučaj opasnosti, ako se dokaže da se mogu otvoriti bez uporabe alata nakon ispitivanja čelnim sudarom sa zaprekom u skladu s Pravilnikom TPV 114.
Informacije NN 15/2006 • 7.6.7.3 Svako upravljanje ili naprava za otvaranje vrata za slučaj opasnosti izvana mora biti između 1 000 i 1 500 mm iznad tla i najviše 500 mm udaljena od vrata. Na vozilima razreda I, II i III svako upravljanje ili naprava za otvaranje vrata za slučaj opasnosti iznutra mora biti između 1 000 i 1 500 mm iznad površine poda ili stube koja je najbliža upravljanju i najviše 500 mm udaljena od vrata. To se ne primjenjuje za upravljanja koja su postavljena u vozačevu prostoru.
Poslovne stranice NN 15/2006 • 7.6.7.4 Vrata za slučaj opasnosti sa šarkama koja su ugrađena na bočnoj strani vozila moraju imati šarke na prednjem rubu i moraju se otvarati prema van. Remen za držanje, lanac ili druge naprave za zadržavanje dopušteni su pod uvjetom da dopuštaju otvaranje vrata, i da ostanu otvorena, do kuta 100 0. Ako postoji neki način koji osigurava slobodan prolaz kontrolniku prilaza vratima za slučaj opasnosti, zahtjev za najmanji kut od 100 0 ne primjenjuje se.
Pregledi NN 15/2006 • 7.6.7.5 Vrata za slučaj opasnosti moraju biti zaštićena od nenamjernog pokretanja. Međutim, taj se zahtjev ne primjenjuje ako se vrata za slučaj opasnosti automatski zaključavaju kad se vozilo kreće brzinom većom od 5 km/h.
Besplatno NN 15/2006 • 7.6.7.6 Sva vrata za slučaj opasnosti moraju imati ugrađenu zvučnu napravu za upozorenje vozaču kad nisu dobro zatvorena. Upozorna naprava mora se uključiti pokretanjem zapora i vrata ili ručke, a ne pokretanjem samih vrata.
Glasnik NN 15/2006 • 7.6.8.1 Svaki prozor za slučaj opasnosti, sa šarkama ili izbacivi, treba se otvarati prema van. Izbacivi prozori ne smiju se potpuno odvojiti od vozila kad se upotrijebe. Funkcioniranje izbacivog otvora za spašavanje mora biti takvo da je djelotvorno onemogućeno nenamjerno izbacivanje.
Propis NN 15/2006 • 7.6.8.2.1 ili biti moguće lako i trenutačno otvoriti iznutra i izvan vozila pomoću naprave koja se prizna kao zadovoljavajuća
Propis NN 15/2006 • 7.6.8.2.2 ili biti izrađen od lako lomljivoga sigurnosnog stakla. Ova posljednja odredba isključuje mogućnost uporabe prozora od slojevitoga stakla ili plastičnog materijala. U blizini svakog prozora za slučaj opasnosti mora biti postavljena naprava, lako dostupna osobama u vozilu, s kojom se može razbiti prozor.
Propis NN 15/2006 • 7.6.8.3 Svaki prozor za slučaj opasnosti koji se može zaključati izvana mora biti proizveden tako da se uvijek može otvoriti iz vozila.
Propis NN 15/2006 • 7.6.8.4 Ako je prozor za slučaj opasnosti sa šarkama na gornjoj stranici, mora imati odgovarajući mehanizam da ga drži potpuno otvorenim. Prozori za slučaj opasnosti sa šarkama trebaju se otvarati tako da ne ometaju slobodan prolaz iz vozila i u vozilo.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 88/09, Broj 179/04, Broj 94/01, Broj 13/02, Broj 130/06, Broj 4/91


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled