PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 18/2007 • III. Nadnada štete-malusa za Kupca-trgovca na malo duhanskim proizvodima provodi se temeljem istih načela koja vrijede i za Kupce trgovce na veliko duhanskim proizvodima.«
NN 18/2007 • 10.C.) Ugovor o posredovanju u prodaji duhanskim prerađevinama (trgovci na veliko i malo duhanskih proizvoda) utvrdila da je riječ o tipskom ugovoru koji je sklopljen s različitim poduzetnicima, trgovcima na veliko, kao i trgovcima na malo, koji prodaju duhanske proizvode poduzetnika Ronhill d.o.o. na teritoriju Republike Hrvatske, a koji sadrži ograničavajuće odredbe, koje su suprotne odredbama članka 7. stavka 1. točka 3. i 6. ZZTN, te su stoga ex lege ništave u smislu članka 7. stavka 2. ZZTN.
NN 18/2007 • aa) Članak 4.5. stavak 1. i 2., koji glase: »Za vrijeme trajanja ovog Ugovora, Kupac preuzima obvezu da će posebno voditi brigu o interesima Ronhilla, a posebno obvezu zadržavanja zatečene razine i udjela kupnje duhanskih proizvoda, te udjele kupnje duhanskih prerađevina od Ronhilla.
NN 18/2007 • Kupac preuzima također i obvezu da će zadržati udjel prodaje Ronhillovih duhanskih prerađevina u odnosu na zatečeni udjel.«
NN 18/2007 • bb) Članak 5. u cijelosti, koji glasi: »Ugovorne strane suglasno utvrđuju da kršenje odredbi ovog Ugovora, Ugovora o pružanju posebnih usluga te sudjelovanja u natječaju, Općih uvjeta za sklapanje ugovora o pružanju posebnih usluga te sudjelovanju u natječaju sa pripadajućim aneksima uključujući i Pravila za nagrađivanje prilikom obavljanja posebnih usluga za izlaganje duhanskih proizvoda i isticanje POP i POS materijala, a posebice nepridržavanje Aneksa broj 1. Općih uvjeta i kupnja duhanskih prerađevina od Ronhilla u količini manjoj od zatečene razine (u %) ili kupnja duhanskih proizvoda u količini manjoj od ciljnog udjela prodaje, ili smanjenog udjela prodaje Ronhillovih duhanskih prerađevina u odnosu na zatečeni udjel sukladno Aneksu br. 1 Općih uvjeta, predstavlja za drugu-oštećenu stranu štetu.«
NN 18/2007 • cc) Članak 5.1. u cijelosti, koji glasi: »U opisanom slučaju kupnje, a i prodaje duhanskih prerađevina od Ronhilla u količini manjoj od zatečenog udjela (u %) kupnje i prodaje, ili kupnja i prodaja duhanskih proizvoda od Ronhilla u količini manjoj od cilnog udjela, Ronhill ima pravo primijeniti model negativne nagrade (malus) za trgovce na veliko duhanskim proizvodima sukladno Aneksu br. 1 Općih uvjeta.«
NN 18/2007 • dd) Članak 5.2. u cijelosti, koji glasi: »U cilju izbjegavanja bilo kakvih troškova za utvrđivanje štete, ugovorne strane suglasno utvrđuju visinu štete koja bi nastala temeljem kršenja odredbi ovog ugovora.
NN 18/2007 • Utvrđeni malus-šteta sa danom utvrđivanja istog predstavlja dospjelu obvezu.«
NN 18/2007 • ee) Članak 5.4. u cijelosti, koji glasi: »Ukoliko Kupac prekrši odredbe Ugovora, poglavito u dijelu smanjenja zatečene razine i udjela kupnje duhanskih prerađevina ili smanjenja ciljnog udjela prodaje-kupnje duhanskih proizvoda, bit će dužan nadoknaditi Ronhillu štetu-malus koja se utvrđuje primjenom odredbi Općih uvjeta.«
NN 18/2007 • ff) Članak 5.5. u cijelosti, koji glasi: »Obračun negativne nagrade (malusa) vršit će se temeljem pravila iz Aneksa broj 1. Općih uvjeta.«
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 18/2007 • 10.D.) Ugovor o pružanju posebnih usluga te sudjelovanja u natječaju, utvrdila postojanje ograničavajućih odredbi koje su u suprotnosti s odredbama članka 7. stavka 1. točka 3. i 6. ZZTN, a čija posljedica je ništavost ex lege, u smislu članka 7. stavka 2. ZZTN.
NN 18/2007 • (Popis adresa kupaca i prodajnih mjesta prilaže se ovom Ugovoru).
NN 18/2007 • Kupac je dužan dostavljati Ronhillu svaku promjenu koja se odnosi na određivanje nagrade.«
NN 18/2007 • (Popis relativnih udjela prodaje s adresama kupaca i prodajnih mjesta prilaže se ovom Ugovoru).
NN 18/2007 • Ukoliko kupac u zadanom kvartalu postigne udjel koji je viši ili niži od ciljnog udjela, na osnovnu tablicu primijenjuje se koeficijent uspješnosti – nagrade iz Općih uvjeta.
NN 18/2007 • Ugovorne strane su suglasne da za svako naredno razdoblje (kvartal) Ronhill odredi novi ciljni udio kupca na temelju dostavljenih podataka.«
NN 18/2007 • cc) Članak 4. u cjelosti, koji glasi: »Ronhill i kupac suglasno će temeljem odredbi Općih uvjeta odrediti 50% prioritetnih prodajnih mjesta koja kupac snabdijeva odnosno kojima isti raspolaže u cilju provođenja programa pospješivanja prodaje duhanskih proizvoda koji su predmet Općih uvjeta.«
NN 18/2007 • dd) Članak 5. u cijelosti, koji glasi: »Sklapanjem Ugovora kupac stavlja Ronhillu na raspolaganje prostor na mjestima i sredstvima prodaje iz članka 2. i 3. Ugovora u svrhu izlaganja duhanskih proizvoda koji su predmet ovih Općih uvjeta te izlaganje obavijesti potrošačima o svojstvima proizvoda (putem POP materijala) na način da njihova vidljivost i dostupnost od strane potrošača odgovara ciljnom udjelu prodaje duhanskih prozvoda putem ovih Općih uvjeta (članak 4.3. Općih uvjeta) u posljednjem tromjesečju prethodne godine za razdoblje naredne godine dana.
NN 18/2007 • Za razdoblje od naredne godine dana ugovorne strane utvrdit će veličinu prostora s obzirom na ciljni udjel prodaje (članak 4.3. Općih uvjeta) u prethodnoj godini.«
NN 18/2007 • ee) Članak 6. u cijelosti, koji glasi: »Ugovorne strane suglasne su da u svrhu uspješnog provođenja ovog Ugovora međusobno razmjenjuju iskustva i saznanja koja su bitna za unapređenje distribucije i prodaje duhanskih proizvoda predmet Općih uvjeta i temeljem kojih se poboljšava opskrba predmetnih proizvoda, čime se stvaraju uvjeti za povećanje zarade i ostvaruje nagrada za izvršene posebne usluge.«
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 112/07, Broj 74/93,
Broj 26/96, Broj 129/09,
Broj 1/06, Broj 100/04
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE