PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 39/2005 • 7.11.1.2. Svaka osovina mora biti opremljena hidrauličnim amortizerima. Na skupinama osovina amortizeri moraju biti postavljeni tako da svedu na minimum titranje skupina osovina.
NN 39/2005 • 7.11.1.3. Srednji omjer prigušenja Dm mora iznositi više od 20% kritičnog prigušenja za ovjes u uobičajenom stanju s postavljenim djelujućim hidrauličnim amortizerima.
NN 39/2005 • 7.11.1.4. Omjer prigušenja Dr ovjesa s uklonjenim ili onesposobljenim svim hidrauličnim amortizerima ne smije biti veći od 50% Dm.
NN 39/2005 • 7.11.1.5. Tijekom slobodnoga prijelaznoga niskofrekventnoga vertikalnog titranja ovješene mase iznad pogonske osovine ili skupine osovina frekvencija ne smije biti viša od 2,0 Hz.
NN 39/2005 • 7.11.1.6. Frekvencija i prigušenje ovjesa određeni su u točki 7.11.2. Ispitni postupci za mjerenje frekvencije i prigušenja određeni su u točki 7.11.3.
NN 39/2005 • u skladu s prilogom I. Pravilnika o homologaciji tipa motornih vozila (Direktive Vijeća 70/156/EEC) za homologaciju tipa određenih kategorija motornih vozila i njihovih prikolica s obzirom na njihove mase i dimenzije
NN 39/2005 • Sljedeći podaci, ako se primjenjuju, moraju se dostaviti u tri primjerka s popisom priloženih dokumenata. Svi crteži moraju se dostaviti u prikladnu mjerilu i dovoljno podrobni na formatu A 4 ili presavijeni na taj format. Ako su priložene fotografije, moraju prikazivati potrebne pojedinosti.
NN 39/2005 • Ako sustavi, sastavni dijelovi ili zasebne tehničke jedinice imaju elektroničko upravljanje, moraju se dodati podaci o njihovim značajkama.
NN 39/2005 • 1.9. Navesti je li motorno vozilo namijenjeno za vuču poluprikolica ili drugih prikolica i je li priključno vozilo poluprikolica, prikolica s rudom ili sa središnjom osovinom; navesti vozila koja su posebno projektirana za prijevoz robe pod kontroliranim temperaturnim uvjetima.
NN 39/2005 • 2.1.1.1. Razmak između osi svornjaka sedla i krajnje stražnje točke poluprikolice:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 39/2005 • 2.1.1.2. Najveći razmak između osi svornjaka sedla i bilo koje točke na prednjoj strani poluprikolice:
NN 39/2005 • 2.1.1.3. Razmak kotača poluprikolice prema definiciji u točki 7.6.1.2. priloga I. ovoga pravilnika:
NN 39/2005 • 2.4.1.5.2. Najveći i najmanji dopušteni prepust spojne točke(nd):
NN 39/2005 • 2.4.1.8. Dopušteni granični položaji težišta nadogradnje i/ili unutarnjeg pribora i/ili opreme i/ili korisnog tereta:
NN 39/2005 • 2.4.1.9. Razmak između osovina (za više-osovinske izvedbe):
NN 39/2005 • 2.4.2.8. Dopušteni granični položaji težišta korisnog tereta (u slučaju neujednačeno raspoređenog tereta):
NN 39/2005 • 2.4.2.9. Razmak između osovina (za više osovinske izvedbe):
NN 39/2005 • 2.11.3.1. Najveći dopušteni omjer između prepusta spojnice(p) i razmaka osovina:
NN 39/2005 • 2.11.4. Tehnički najveća dopuštena masa skupa vozila:
NN 39/2005 • 2.12.2. Za poluprikolicu ili prikolicu sa središnjom osovinom:
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 38/08, Broj 125/09,
Broj 63/08, Broj 105/07,
Broj 74/09, Broj 21/91
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE