PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2005-03-39-778 NN 39/2005

• 7.4.2.2. Za svaku skupinu osovina označenu sa »j« zbroj masa mi na njenim osovinama ne smije biti manji od mase mj. Dodatno, svaka od masa mi ne smije biti manja od dijela mi koji djeluje na osovinu »i« određenoga zakonitošću raspodjele masa za tu skupinu osovina.


Stranica 2005-03-39-778 NN 39/2005

• 7.4.2.3. Zbroj masa mj ne smije biti manji od mase M.


Stranica 2005-03-39-778 NN 39/2005

• 7.4.2.4. Zbroj masa vozila u voznom stanju, mase od 75 kg pomnožene brojem putnika u vozilu i tehnički najveće dopuštene mase u točki spajanja ne smije prekoračiti masu M.


Stranica 2005-03-39-778 NN 39/2005

• 7.4.2.5. Kad je vozilo opterećeno do njegove mase M na bilo koji od odgovarajućih načina opisanih u točkama 7.4.2.5.1. ili 7.4.2.5.2., masa koja odgovara opterećenju na osovini »i« ne smije biti veća od mase mj na toj osovini, a masa koja odgovara opterećenju na pojedinačnoj osovini ili grupi osovina »j« ne smije biti veća od mase mj.


Internet NN 39/2005
• 7.4.2.5.1. Jednolika raspodjela mase označava vozilo u voznome stanju s masom od 75 kg postavljenom na svako putničko sjedalo i opterećeno do njegove mase M, pri čemu je teret jednakomjerno raspoređen po površini predviđenoj za prijevoz tereta.

Internet stranice NN 39/2005
• 7.4.2.5.2. Kod ekstremne raspodjele mase (nejednoliko opterećenje) proizvođač mora odrediti krajnje dopuštene moguće položaje težišta tereta i/ili nadogradnje i/ili opreme ili unutarnje ugrađene opreme (npr. od 0,5 m do 1,30 m ispred prve stražnje osovine), s vozilom u voznome stanju s masom od 75 kg postavljenom na svako putničko sjedalo i opterećenim do njegove mase M.

Internet stranice NN 39/2005 • 7.4.2.6. Kada je vozilo kategorije N opterećeno do njegove mase M i njegova stražnja osovina (označena s »n« kao osovina) ili stražnja skupina osovina (označena s »q« kao skupina osovina) opterećena do njezine mase mn ili mq, masa koju nosi upravljana osovina ili osovine ne smije biti manja od 20% od M.
Internet stranice NN 39/2005 • 7.4.3.1. Primjenjuju se zahtjevi navedeni u točkama 7.4.2.1. do 7.4.2.3. i 7.4.2.7.
Internet stranice NN 39/2005 • 7.4.3.2. Zbroj mase vozila u voznome stanju, mase Q pomnožene brojem sjedećih i stajaćih putnika, masa WP, B i BX određenih u točki 7.4.3.3.1. i tehnički najveće dopuštene mase u točki spajanja, ako napravu za spajanje ugrađuje proizvođač, ne smije prekoračiti masu M.
Internet stranice NN 39/2005 • 7.4.3.3. Kada je nedovršeno vozilo opterećeno do njegove mase M u skladu sa situacijom opisanom u točki 7.4.2.5.1.2. ili kada je potpuno ili dovršeno vozilo u voznome stanju opterećeno kako je opisano u točki 7.4.3.3.1., masa koja odgovara opterećenju na svakoj osovini ne smije prekoračiti masu mi na svakoj osovini, a masa koja odgovara opterećenju na svakoj pojedinačnoj osovini ili skupini osovina ne smije prekoračiti masu mj na toj skupini osovina. Nadalje, masa koja odgovara opterećenju na pogonskoj osovini ili zbroj masa odgo varajućih opterećenjima na pogonskim osovinama mora biti najmanje 25% od M.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 39/2005 • 7.4.3.3.1. Vozilo u voznome stanju optereti se sa: masom odgovarajućom broju sjedećih putnika P mase Q; masom odgovarajućom broju stajaćih putnika SP mase Q jednakomjerno raspoređenih na površini predviđenoj za stajaće putnike S1; ako je primjenjivo, masom WP jednakomjerno raspoređenom na svakoj površini predviđenoj za invalidska kolica; masom B (kg) jednakomjerno raspoređenom u prostoru za prtljagu; masom BX (kg) jednakomjerno raspoređenom na površini krova opremljenoj za nošenje prtljage, pri čemu je:
Informacije NN 39/2005 • 7.4.3.3.2. Kod vozila s promjenjivim brojem sjedećih mjesta i promjenjivom površinom predviđenom za stajaće putnike (S1) i/ili kod vozila predviđenih za prijevoz invalidskih kolica, potrebno je odrediti zahtjeve navedene u točkama 7.4.3.2. i 7.4.3.3. za svaki od sljedećih slučajeva.
Poslovne stranice NN 39/2005 • 7.4.3.3.2.1. Sa zaposjednutim svim raspoloživim sjedećim mjestima, zaposjednutim svim preostalim mjestima za stajaće putnike (do najvećeg broja kojega je odredio proizvođač, ako je dostignut) i, ako preostane još prostora, svim zaposjednutim mjestima za invalidska kolica.
Pregledi NN 39/2005 • 7.4.3.3.2.2. Sa zaposjednutim svim stajaćim mjestima (do najvećeg broja kojega je odredio proizvođač), zaposjednutim preostalim putničkim sjedalima i, ako preostane još prostora, svim zaposjednutim mjestima za invalidska kolica.
Besplatno NN 39/2005 • 7.4.3.3.2.3. Sa zaposjednutim svim mjestima za invalidska kolica, zaposjednutim preostalim stajaćim mjestima (do najvećeg broja kojega je odredio proizvođač), zaposjednutim preostalim putničkim sjedalima i sa zaposjednutim preostalim sjedalima.
Glasnik NN 39/2005 • 7.4.3.4. Kada je vozilo u voznome stanju ili opterećeno kako je određeno u točki 7.4.3.3.1., masa koja odgovara opterećenju na prednjoj osovini ili grupi osovina ne smije biti manja od vrijednosti izraženih kao postotak od mase vozila u voznome stanju ili tehnički najveće dopuštene mase »M« određenih u sljedećoj tablici:
Propis NN 39/2005 • (1) Ta vrijednost smanjuje se na 20% za troosovinska vozila razreda II i III
Propis NN 39/2005 • 7.4.3.5. Kada se vozilo homologira za više od jednog razreda, za svaki razred primjenjuju se zahtjevi iz točaka 7.4.3.2. i 7.4.3.3.
Propis NN 39/2005 • 7.11.1. Na zahtjev proizvođača tehnička služba mora provjeriti istovrijednost ne-zračnog ovjesa u odnosu na zračni ovjes pogonske osovine/osovina.
Propis NN 39/2005 • 7.11.1.1. Tijekom slobodnoga prijelaznoga niskofrekventnoga vertikalnog titranja ovješene mase iznad pogonske osovine ili skupine osovina, izmjerena frekvencija i prigušenje, s ovjesom koji nosi maksimalno opterećenje, mora se nalaziti unutar granica određenih u točkama 7.11.1.2. do 7.11.1.5.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 154/09, Broj 86/92, Broj 64/99, Broj 125/07, Broj 92/05, Broj 29/00


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled