PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 35/2009 • Da distributer ne sudjeluje u prodajnoj akciji, a kako bi ostvario isti ili viši iznos marže po vozilu, cijena vozila prema krajnjem kupcu od distributera trebala bi biti ista ili viša od iznosa od *** kn (***).
NN 35/2009 • Budući da je razlika između iznosa od *** kn i *** kn (prodajne cijene prema krajnjem kupcu u slučaju sudjelovanja unutar prodajne akcije te izvan nje) znatna, evidentno je da će distributer imati svaki poticaj sudjelovati u prodajnoj akciji, jer u protivnom, a dok njegovi takmaci sudjeluju u prodajnoj akciji, neće biti u mogućnosti privući kupca osnovnim elementom tržišnog natjecanja, odnosno cijenom.
NN 35/2009 • U provedbi analize u konkretnom predmetu izrađen je i sveobuhvatni prikaz prodajnih akcija koje je provodio poduzetnik Citroën d.o.o. tijekom 2005., 2006., 2007. i dijela 2008. godine, a s obzirom na modele i izvedbe Citroën vozila koji su bili obuhvaćeni prodajnim akcijama. Navedeno je prikazano tablicama 1., 2., 3. i 4. za pojedinu godinu.
NN 35/2009 • Tablica 1.: IZVEDBE MODELA CITROEN VOZILA UKLJUČENE U PRODAJNE AKCIJE OVLAŠTENOG UVOZNIKA CITROEN HRVATSKA d.o.o.
NN 35/2009 • Izvor: dokumentacija prodajnih akcija poduzetnika Citroën Hrvatska d.o.o.
NN 35/2009 • Tablica 2.: IZVEDBE MODELA CITROEN VOZILA UKLJUČENE U PRODAJNE AKCIJE OVLAŠTENOG UVOZNIKA CITROEN HRVATSKA d.o.o.
NN 35/2009 • Izvor: dokumentacija prodajnih akcija poduzetnika Citroën Hrvatska d.o.o.
NN 35/2009 • Tablica 3.: IZVEDBE MODELA CITROEN VOZILA UKLJUČENE U PRODAJNE AKCIJE OVLAŠTENOG UVOZNIKA CITROEN HRVATSKA d.o.o.
NN 35/2009 • Izvor: dokumentacija prodajnih akcija poduzetnika Citroën Hrvatska d.o.o.
NN 35/2009 • Tablica 4.: IZVEDBE MODELA CITROEN VOZILA UKLJUČENE U PRODAJNE AKCIJE OVLAŠTENOG UVOZNIKA CITROEN HRVATSKA d.o.o.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 35/2009 • PO POJEDINOM MJESECU U RAZDOBLJU OD I. – VI. MJESECA 2008. GODINE
NN 35/2009 • Izvor: dokumentacija prodajnih akcija poduzetnika Citroën Hrvatska d.o.o.
NN 35/2009 • Iz analize podataka o modelu i izvedbi vozila obuhvaćenih pojedinom prodajnom akcijom, iznosa minimalnih popusta te iznosa participacija, proizlazi da poduzetnik Citroën d.o.o. organizira prodajne akcije svaki mjesec, no one ne obuhvaćaju cjelokupnu gamu Citroën vozila. Većinom su isti modeli obuhvaćeni akcijama, no ne i iste izvedbe modela.
NN 35/2009 • U praksi to znači da je primjerice, model Citroën vozila C3 bio na akciji tijekom cijele godine, no ne i sve izvedbe C3 modela. Kao što je i vidljivo u tablicama 1. – 4., izvedbe C3 modela obuhvaćene prodajnim akcijama mijenjale su se u pojedinim mjesecima, što znači da nisu sve izvedbe C3 modela bile na akciji tijekom dužeg vremenskog razdoblja.
NN 35/2009 • Tako su se tijekom 2005. godine izvedbe modela uključene u prodajne akcije mijenjale svaka dva mjeseca. Od studenoga 2005. godine do kraja 2006. godine u svakom mjesecu prodajnim akcijama bile su obuhvaćene iste izvedbe vozila, dok su od veljače do kraja svibnja 2007. godine obuhvaćene izvedbe vozila bile gotovo iste. U lipnju iste godine proširena je lista izvedbi vozila, dok je od srpnja 2007. godine pa do lipnja 2008. godine ponuda izvedbi vozila ujednačena, uz proširenje ponude gospodarskih vozila u 2008. godini.
NN 35/2009 • Promatrajući visine minimalnih popusta određenih od poduzetnika Citroën d.o.o. razvidno je da su one pratile dinamiku prodajnih akcija, odnosno visina popusta mijenjala se ovisno o promjenama u ponudi vozila u prodajnim akcijama.
NN 35/2009 • U provedbi postupka zatraženi su podaci i dokumentacija ovlaštenih distributera Citroën vozila, kako bi se utvrdila relevantnost prodajnih akcija u odnosu na ukupno poslovanje pojedinog distributera te učestalost njihova sudjelovanja u prodajnim akcijama.
NN 35/2009 • Iz podataka distributera koji su se očitovali na zahtjeve Agencije stvoren je uzorak od deset distributera na temelju kojeg je moguće izvesti zaključak o praksi i postupanju u distribuciji vozila marke Citroën u Republici Hrvatskoj.
NN 35/2009 • Zaprimljeni podaci o broju prodanih vozila unutar i izvan prodajnih akcija u pojedinoj promatranoj godini prikazani su tablicom 5.
NN 35/2009 • Tablica 5. BROJ PRODANIH MOTORNIH VOZILA DISTRIBUTERA PODUZETNIKA CITROËN HRVATSKA D.O.O. U 2005., 2006. I 2007.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 146/04, Broj 107/95,
Broj 106/03, Broj 107/06,
Broj 99/09, Broj 103/03
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE